de desembre 07, 2010

La Penya Filatèlica protagonista a la televisió local.

El proper programa MOSAICS D’ ENTITATS que es veurà el dimecres dia 8 de desembre a les 20h. estarà dedicat a la nostra societat. Per aquest motiu un equip de Canal Blau TV ha vingut per enregistrar diferents activitats i entrevistant diversos socis.

El programa es repeteix en la graella de la programació de la setmana el mateix dia a les 22h.; dijous dia 9 a les 10h., a les 14h. i a les 16:05; i el diumenge dia 12 a les 11:30.

Us convidem a veure el programa que amb tota seguretat contribuirà al millor coneixement i difusió de les activitats de la Penya.

El próximo programa MOSAICS D’ENTITATS que se verá el miércoles día 8 de diciembre a las 20h., estará dedicado a nuestra sociedad. Por este motivo un equipo de Canal Blau TV ha venido a grabar diferentes actividades y entrevistar a algunos socios. El programa se repite en la parrilla de la programación de la semana el mismo día a las 22h.; el jueves día 9 a las 10h., las 14h. y las 16:05; y el domingo día 12 a las 11:30. Os invitamos a ver el programa que con toda seguridad contribuirá a un mejor conocimiento y difusión de las actividades de la Penya.

The upcoming program MOSAICS D’ENTITATS, which will be aired Wednesday, December 8th at 20h., will be focused on our society. For this reason a Canal Blau TV crew has come to record several events and interview a few members. The program will also be aired the same day at 22h.; Thursday 9th at 10h., 14h. and 16:05; and Sunday 12th at 11:30. We encourage you to see this program that, without a doubt, will help spreading the word of our society and our activities.